Umwelt

For "Vida Silvestre", om fremme af foranstaltninger til beskyttelse af havene og deres biodiversitet

Petitioner
7 Supporters 7 in European Union
Collection finished
  1. Launched October 2019
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Andrageren anmoder medlemsstaterne om drastisk at begrænse det industrielle fiskeri og om at forvalte fiskekvoter ved hjælp af miljømæssige og sociale bæredygtighedskriterier. Han påpeger, at der i en bæredygtig fiskeripolitik bør gives prioritet til småfiskeri med begrænset miljøpåvirkning, og at det er den eneste måde at sikre beskyttelse af havets biodiversitet. Andrageren foreslår, at Europa-Parlamentet indfører økonomisk støtte til ikke-industrielt fiskeri, således at dette fiskeri fremmes i alle EU's områder og medlemsstater. Andrageren opfordrer ligeledes EU's institutioner og medlemsstater til at skabe beskyttede havområder i alle medlemsstaternes territorialfarvande, hvor havets biodiversitet kan beskyttes ved hjælp af bæredygtighedskriterier og streng kontrol udøvet af de myndigheder, der er ansvarlige for dette område.

openPetition international