Handelspolitik

Aurinkopaneeleista julkisissa rakennuksissa

Siegmar Löwig
  1. Launched 14/01/2020

Vetoomuksen esittäjä vaatii lainsäädäntöä, jonka nojalla kaikki julkiset rakennukset on varustettava aurinkopaneeleilla ja niihin soveltuvilla sähkön varastointiin tarkoitetuilla laitteilla sekä latauspisteillä julkisia ja yksityisiä ajoneuvoja varten. Tällä tavoin suojeltaisiin tehokkaasti ilmastoa. Hallitus näyttäisi esimerkkiä tukemalla taloutta ja teollisuutta syntyvän kysynnän avulla sekä alentamalla samalla aurinkopaneelien massatuotannon kustannuksia ja luomalla työpaikkoja. Näin säästettäisiin myös veronmaksajien rahoja pitkällä aikavälillä, tuettaisiin paikallisyhteisöjä, luotaisiin latausasemia, joista on vielä pulaa, ja kannustettaisiin yksityishenkilöitä ostamaan sähköajoneuvoja.

Thank you for your support, Siegmar Löwig