Handelspolitik

Om installation af solpaneler på offentlige bygninger

Siegmar Löwig
  1. Launched 14/01/2020

Andrageren opfordrer til lovgivning om, at alle offentlige bygninger skal være udstyret med solpaneler og tilsvarende faciliteter til oplagring af elektricitet og eventuelt ladestandere til offentlige og private køretøjer. Dette vil kunne blive en effektiv klimabeskyttelse, hvor staten går foran med et godt eksempel og støtter økonomien og erhvervslivet gennem den efterspørgsel, der skabes, samtidig med at omkostningerne sænkes gennem masseproduktion af solpaneler, og der skabes arbejdspladser. Det ville også spare skatteyderne penge på lang sigt, støtte lokalsamfundene, skabe ladestationer, som der stadig er mangel på, og give privatpersoner et incitament til at købe et elektrisk køretøj.

Thank you for your support, Siegmar Löwig