Umwelt

Väitetystä kunnallisviranomaisten piittaamattomuudesta eläinten julmaa kohtelua kohtaan Klaipėdassa Liettuassa

Esu Klaipėdos miesto savivaldybės seniūnaitė
5 Supporters 5 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Vetoomuksen esittäjä on huolestunut eläinten julmasta kohtelusta, jotka kaupunginhallituksen väitetään tukevan Klaipėdassa Liettuassa. Klaipėdan kaupunginhallitus on tehnyt sopimuksen rajavastuuyritys Nuarasin kanssa irrallaan tavattujen eläinten kohtelusta Klaipėdan kaupungissa. Vetoomuksen esittäjä väittää, että Nuaras on jatkanut eläinten julmaa kaltoinkohtelua jo yli 20 vuotta. Huolimatta kansalaisten ja eläintensuojelujärjestöjen lukuisista ja sinnikkäistä vastalauseista, joilla on vaadittu päättämään sopimusjärjestelyt Nuarasin kanssa, kaupunginhallitus osoittaa Klaipėdassa vastuun irrallaan tavattujen eläinten kohtelusta ja hoidosta samalle palveluntarjoajalle. Vetoomuksen esittäjän mukaan tämä rikkoo SEUT-sopimuksen 13 artiklaa sekä kansallisia ja kansainvälisiä oikeusnormeja, jotka koskevat eläinten kohtelua tuntevina olentoina ja joita Liettua noudattaa.

Thank you for your support, Esu Klaipėdos miesto savivaldybės seniūnaitė