Finanzen

Saksan liittovaltion yksityisten klinikoiden yhdistyksen (Bundesverbandes Deutscher Privatkliniken e.V.) puolesta, arvonlisäverodirektiivin saattamisesta osaksi kansallista lainsäädäntöä

Bundesverband Deutscher Privatkliniken e.V.
Collection finished
  1. Launched November 2019
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Vetoomuksen esittäjä kirjoittaa, että Saksan teollisuuslain 30 pykälän nojalla toimiluvan saaneita mutta sosiaalilainsäädännön 108 artiklan nojalla liittovaltion sairaaloita koskevaan suunnitelmaan kuulumattomia yksityisiä klinikoita kohdellaan arvonlisäverotarkoituksissa eri tavoin kuin sairaaloita koskevaan suunnitelmaan kuuluvia sairaaloita, vaikka molemmat tarjoavat samoja tarpeellisia sairaanhoitopalveluja. Vetoomuksen esittäjä pyytää Euroopan parlamenttia vaatimaan Saksaa muuttamaan lainsäädäntöään, jotta se saattaisi osaksi kansallista liikevaihtoverolainsäädäntöään arvonlisäverodirektiivissä vahvistetun periaatteen verolainsäädännön neutraalisuudesta.

Thank you for your support, Bundesverband Deutscher Privatkliniken e.V.

openPetition international