Finanzen

På vegne af Financial Fraud Victims International, om bekæmpelse af investeringssvig på internettet

Financial Fraud Victims International
  1. Launched December 2019

Andrageren fremhæver det stigende antal ofre for investeringssvig på internettet og manglen på korrekt retshåndhævelse over for denne alvorlige bølge af cyberkriminalitet. Andrageren foreslår et antal bekæmpelsesmuligheder, der sigter mod at beskytte borgerne og retsforfølge kriminelle, såsom: en større bankkontrol, strengere regler for åbning af nye konti, fastere regler for kontrol med domæneudbydere, øgede beføjelser til politiet i sager vedrørende svig og forstærket samarbejde mellem retshåndhævende myndigheder. Andrageren foreslår endvidere, at indføre strengere internationale retlige aftaler for at lette forfølgelsen af cyber-baserede svindlere uden for de nationale grænser og for at håndhæve relevante domme.

Thank you for your support, Financial Fraud Victims International