Over de slechte spoorwegverbindingen in de provincie Almeria

Petition is addressed to

4 signatures

4 signatures

This petition is also available in English .

Petition richtet sich an: Petitionsausschuss des Europäischen Parlaments

Indiener klaagt over de slechte spoorwegverbindingen in de provincie Almeria, zowel met de rest van Andaloesië als met Madrid. Indiener klaagt over het trage optreden van de centrale en regionale overheid, en klaagt ook bij de Europese instellingen over de trage vooruitgang bij de werkzaamheden voor de mediterrane corridor. Indiener pleit voor een betrouwbare, concurrerende en kostenefficiënte intermodale vracht- en passagierscorridor om bedrijven, investeringen en logistieke activiteit aan te trekken, waarbij hij aangeeft dat deze route van strategisch belang is voor West-Andaloesië en voor de verbinding van het Iberisch Schiereiland met de rest van Europa. Indiener wenst dat er een controle wordt uitgevoerd over de irrationele uitgaven van EU-fondsen voor infrastructuur en dat er prioriteit wordt gegeven aan het trans-Europees kernvervoersnetwerk (TEN-T).

Tear-off stub with QR code

Petition details