Rechtstaatlichkeit

Over de slechte spoorwegverbindingen in de provincie Almeria

F. C.
2 Supporters 2 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Indiener klaagt over de slechte spoorwegverbindingen in de provincie Almeria, zowel met de rest van Andaloesië als met Madrid. Indiener klaagt over het trage optreden van de centrale en regionale overheid, en klaagt ook bij de Europese instellingen over de trage vooruitgang bij de werkzaamheden voor de mediterrane corridor. Indiener pleit voor een betrouwbare, concurrerende en kostenefficiënte intermodale vracht- en passagierscorridor om bedrijven, investeringen en logistieke activiteit aan te trekken, waarbij hij aangeeft dat deze route van strategisch belang is voor West-Andaloesië en voor de verbinding van het Iberisch Schiereiland met de rest van Europa. Indiener wenst dat er een controle wordt uitgevoerd over de irrationele uitgaven van EU-fondsen voor infrastructuur en dat er prioriteit wordt gegeven aan het trans-Europees kernvervoersnetwerk (TEN-T).

Thank you for your support, F. C.