Rechtstaatlichkeit

2 Supporters 2 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Vetoomuksen esittäjä valittaa Almerían maakunnan kehnoista rautatieyhteyksistä muuhun Andalusiaan ja Madridiin. Vetoomuksen esittäjä valittaa keskus- ja aluehallintojen hitaudesta sekä EU:n toimielinten hitaasta edistymisestä Välimeren käytävään liittyvässä työssä. Vetoomuksen esittäjä pyytää luotettavaa, kilpailukykyistä ja kustannustehokasta intermodaalista tavaraliikennettä ja matkustajakäytävää yhtiöiden sekä investointi- ja logistiikkatoiminnan houkuttelemiseksi. Hän toteaa, että kyseinen reitti on strategisesti merkittävä sekä Länsi-Andalusialle että Pyreneiden niemimaan yhdistämisessä muuhun Eurooppaan. Vetoomuksen esittäjä pyytää tutkimaan EU:n infrastruktuurimäärärahojen tuhlaamisen ja asettamaan etusijalle Euroopan laajuisen liikenneverkon ydinverkon (TEN-T).

Thank you for your support, F. C.