Rechtstaatlichkeit

Om de dårlige jernbaneforbindelser i provinsen Almeria

F. C.
2 Supporters 2 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Andrageren klager over de dårlige jernbaneforbindelser i provinsen Almería, både til resten af Andalusien og til Madrid. Andrageren klager over de centrale og regionale myndigheders langsommelighed og klager også til de europæiske institutioner om de langsomme fremskridt i arbejdet med Middelhavskorridoren. Andrageren efterlyser en pålidelig, konkurrencedygtig og omkostningseffektiv intermodal fragt- og passagerkorridor med det formål at tiltrække virksomheder, investeringer og logistikaktiviteter, og anfører, at denne rute er af strategisk betydning for det vestlige Andalusien og for at forbinde Den Iberiske Halvø med resten af Europa. Andrageren opfordrer til, at der gennemføres en revision af den irrationelle anvendelse af EU-midler til infrastruktur, og at kernen i det transeuropæiske transportnet (TEN-T) prioriteres.

Thank you for your support, F. C.