Versorgung

Movemento Ecoloxista da Limia y Sociedade Galega de Historia Natural -järjestön puolesta, voimaperäisen karjankasvatuksen vaikutuksista Limian laaksossa

Movemento Ecoloxista da Limia y Sociedade Galega de Historia Natural
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Vetoomuksen esittäjä tuomitsee voimaperäisen karjankasvatuksen vaikutukset Limian laaksoon ja As Conchas -tekojärveen. Vetoomuksen esittäjä pitää valitettavana erityisesti kanojen ja sikojen voimaperäisen kasvatuksen lisääntymistä, puutteellista maatilojen jätteenkäsittelyä, hyviä maatalouskäytäntöjä koskevan sitovan säännöstön puuttumista sekä pinta- ja pohjavesien pilaantumista, joka johtuu nitraattipitoisuuksien kasvusta ja rehevöitymisestä. Hän pyytää lopettamaan uusien maatilojen perustamisen ja valvomaan nykyisten maatilojen hoitoa. Tiloilla olisi otettava käyttöön ympäristön kannalta kestäviä karjatalousjätteen käsittelymenetelmiä, jotka ovat voimassa olevan alaa koskevan EU:n lainsäädännön mukaisia.

Thank you for your support, Movemento Ecoloxista da Limia y Sociedade Galega de Historia Natural
pro

contra