Umwelt

EU:n tason vakiomuotoisen ympäristötarran käyttöönotosta ja ajoneuvojen luokittelusta liikennerajoituksia varten

Arnau Domènech Romero
1 Supporter 1 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Vetoomuksen esittäjä väittää, että ilmanlaadusta ja sen parantamisesta annettu direktiivi 2008/50/EY on johtanut kansallisiin sääntöihin ja määräyksiin, joita usein pannaan täytäntöön monimutkaisilla paikallisilla erityissäännöksillä ja poikkeusluvilla ja jotka häiritsevät yhä enemmän maantieliikennettä Euroopan unionissa.Sen tähden hän kehottaa ottamaan käyttöön EU:n tason vakiomuotoisen ympäristötarran ja ajoneuvojen luokittelun liikennerajoituksia varten. Hänen mielestään näin voitaisiin estää autoilijoille aiheutuvia epäselviä tilanteita ja kovia sakkoja ja vahvistaa sisämarkkinoita tieliikennettä helpottamalla.

Thank you for your support, Arnau Domènech Romero