Umwelt

Om indførelse af et standardiseret luftforureningsmærke på EU-plan og klassificering af køretøjer med henblik på at begrænse trafikken

Arnau Domènech Romero
1 Supporter 1 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Andrageren hævder, at direktiv 2008/50/EF om luftkvaliteten og renere luft i Europa har resulteret i nationale regler og bestemmelser, der ofte gennemføres ved komplekse og særlige lokale regler og undtagelser, og som i stigende grad forstyrrer vejtransporten i EU.Han opfordrer derfor til, at der indføres et standardiseret luftforureningsmærke på EU-plan og klassificering af køretøjer med henblik på at begrænse trafikken, hvilket efter hans opfattelse ville gøre det muligt at undgå forvirring og store bøder for bilister, og det ville styrke det indre marked ved at gøre vejtransporten lettere.

Thank you for your support, Arnau Domènech Romero