De snelle, eerlijke en doeltreffende oplossing voor de klimaatverandering

Christiaan Frederik ALOFS
Europese Commissie
  1. Launched May 2019

Wetenschappers en economen zijn het eens: Vervuiling steeds duurder maken en de opbrengst uitkeren aan huishoudens – dat werkt. Een gestaag stijgende prijs voor fossiele brandstoffen zal de vervuiling verminderen. Het brengt bedrijven en consumenten ertoe om te kiezen voor schonere en goedkopere opties. Het ingezamelde geld wordt elke maand eerlijk teruggegeven aan de burgers als dividend. De meeste gezinnen met een laag en gemiddeld inkomen zullen beter af zijn. Grenscompensatie beschermt onze economie en stimuleert de wereldwijde invoering van een koolstofprijs. Andere voordelen zijn: schonere lucht, meer banen en minder overheidsuitgaven.

Thank you for your support, Christiaan Frederik ALOFS