Handelspolitik

Association de Défensedes Ressources Marines -yhdistyksen puolesta, meribassin vähimmäiskoosta ja meribassin pyytämiseen tarkoitettujen kiinteiden pyydysten uudesta silmäkoosta Biskajanlahdella

Association de Défense des Ressources Marines
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Vetoomuksen esittäjä kirjoittaa merten luonnonvarojen puolustamiseksi toimivan Association de Défensedes Ressources Marines -yhdistyksen puolesta. Hän vaatii komissiota ehdottamaan pikaisesti meribassin säilyttämisen uutta vähimmäiskokoa ja meribassin pyytämiseen tarkoitettujen kiinteiden pyydysten uutta silmäkokoa, kunnes on toteutettu muita varteenotettavia toimenpiteitä, kuten kutualueiden suojelu, joilla autetaan estämään Biskajanlahtea menettämästä kokonaan sen meribassin ja meribassin kalastajat. Merten luonnonvarojen puolustamiseksi toimiva yhdistys kehottaa parlamenttia olemaan tietoinen aiejulistusten ja käytännön välisestä kuilusta tässä vetoomuksessa esiin nostetussa nimenomaisessa asiassa ja käyttämään valtaansa sen korjaamiseksi.

Thank you for your support, Association de Défense des Ressources Marines
pro