Handelspolitik

Over de minimale instandhoudingsomvang voor zeebaars en de minimale maaswijdte voor op zeebaars gericht passief vistuig in de Golf van Biskaje

Association de Défense des Ressources Marines
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Indiener verzoekt de Commissie, namens de Association de Défense des Ressources Marines (vereniging voor bescherming van mariene hulpbronnen), snel een nieuwe minimale instandhoudingsomvang voor zeebaars en een nieuwe minimale maaswijdte voor op zeebaars gericht passief vistuig voor te stellen in afwachting van verdere krachtige maatregelen zoals de bescherming van paaigronden om te helpen voorkomen dat de Golf van Biskaje zijn zeebaars en zeebaarsvissers volledig kwijtraakt. De Association de Défense des Ressources Marines verzoekt het Parlement zich bewust te zijn van de leemte tussen intentieverklaringen en praktijken in de in dit verzoekschrift behandelde specifieke zaak en zijn bevoegdheid aan te wenden om die aan te pakken.

Thank you for your support, Association de Défense des Ressources Marines
pro