Handelspolitik

0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Andrageren, der skriver på vegne af Association de Défense des Ressources Marines ("foreningen til værn af havressourcer"), opfordrer Kommissionen til snarest at foreslå et nyt bevarende mindstemål for havbars og en ny mindstemaskestørrelse for passive fiskeredskaber til fangst af havbars, indtil der træffes yderligere stærke foranstaltninger, bl.a. beskyttelse af ynglepladser, som en præventiv foranstaltning for at undgå, at havbarsen og barsfiskerne forsvinder helt fra Biscayabugten. Association de Défense des Ressources Marines opfordrer Europa-Parlamentet til at være opmærksom på afstanden mellem hensigtserklæringer og praksis i denne sag, som andragendet vedrører, og at bruge sine beføjelser til at tackle sagen.

Thank you for your support, Association de Défense des Ressources Marines
pro