Verwaltung

0 Supporters 0 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Vetoomuksen esittäjä pyytää, että perustettaisiin uusi maahanmuuttovaliokunta, jonka tavoitteena olisi tarvittaessa vähentää maahanmuuttoa jäsenmaihin. Jokaisella jäsenvaltiolla olisi valiokunnassa valitsemansa edustaja, ja jos liiallista maahanmuuttoa ilmenisi, jäsenvaltion edustajalla olisi valtuudet kannustaa muita valiokunnan jäseniä ja parlamenttia ryhtymään toimiin liiallisen maahanmuuton vähentämiseksi. Vetoomuksen esittäjän mielestä kyseisellä toimenpiteellä puututtaisiin useiden maiden ilmaisemiin huoliin. Sen myötä Yhdistynyt kuningaskunta voisi pitää EU:sta lähtemisestä erilaisen kansanäänestyksen, jossa unionissa jäämistä kannattavaa vaihtoehtoa muutettaisiin niin, että siinä puututaan Yhdistyneen kuningaskunnan kansalaisten suurimpaan huolenaiheeseen, maahanmuuttoon.

Thank you for your support, S. D.