Verwaltung

Om oprettelsen af et nyt immigrationsudvalg i EU

S. D.
0 Supporters 0 in European Union
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Andrageren opfordrer til, at der nedsættes et indvandringsudvalg, der har til formål at reducere indvandringen til medlemsstaterne, når det er nødvendigt. Hver medlemsstat vil have en valgt plads i et sådant udvalg, og vil i tilfælde af overdreven indvandring kunne påvirke andre udvalgsmedlemmer og Europa-Parlamentet til at træffe foranstaltninger til at mindske denne form for overdreven indvandring. Andrageren mener, at en sådan foranstaltning ville imødekomme mange landes bekymringer, men også gøre det muligt for Det Forenede Kongerige at afholde en ny folkeafstemning om at forlade EU, idet muligheden for at forblive i EU ville være ændret, hvis der tages hensyn til den vigtigste bekymring blandt de britiske borgere, nemlig indvandring.

Thank you for your support, S. D.