Over de oprichting van een nieuwe immigratiecommissie in de EU

Indiener verzoekt om de oprichting van een immigratiecommissie die bedoeld is om de immigratie naar de lidstaten waar nodig terug te dringen. Elke lidstaat zou een gekozen vertegenwoordiger in deze commissie hebben en, in het geval van buitensporige immigratie, de bevoegdheid hebben om andere commissieleden en het Europees Parlement ertoe aan te sporen maatregelen te nemen om deze buitensporige immigratie terug te dringen. Volgens indiener zou een dergelijke maatregel tegemoetkomen aan de zorgen van vele landen en bovendien het Verenigd Koninkrijk de mogelijkheid bieden om nog een referendum te houden over het verlaten van de EU, aangezien de optie "Remain" zou veranderen als er iets zou worden gedaan aan de belangrijkste zorg van de Britse burgers, te weten immigratie.