Verkehr

1. Launched June 2020
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Indienster is een onrechtstreeks slachtoffer van een verkeersongeval (ze verloor leden van haar familie bij een verkeersongeval). Zij beklaagt zich over de tekortkomingen van het Bulgaarse systeem van preventie, controle en strafrechtelijke verantwoordelijkheid voor de plegers van verkeersmisdrijven. Zij stelt voor om uiteenlopende maatregelen in te voeren om deze situatie te verbeteren, zoals meer operationele verkeerscamera’s, specifieke sancties voor overtreders van het systeem, verplichte camera’s in auto’s, opleidingen inzake veiligheid tijdens de eerste vijf jaren waarin men rijdt en regelmatige gezondheidscontroles van bestuurders ouder dan 50 jaar. Indienster is voorstander van de oprichting van een officieel onlineplatform voor klokkenluiders, waar burgers bewijzen van overtredingen kunnen indienen en worden beschermd tegen de overtreder.

openPetition international