Verkehr

1. Launched June 2020
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Vetoomuksen esittäjä on liikenneonnettomuuden epäsuora uhri (hän menetti perheenjäsenensä liikenneonnettomuudessa). Hän valittaa Bulgarian liikennerikoksia koskevan ennaltaehkäisy- ja valvontajärjestelmän sekä rikoksentekijöiden rankaisemista koskevan järjestelmän heikkouksista. Hän ehdottaa, että tilanteen parantamiseksi otetaan käyttöön eri toimenpiteitä, kuten tehokkaammat nopeusvalvontakamerat, erityiset rangaistukset toistuville rikoksentekijöille, kameroiden pakollinen asentaminen autoihin, turvallisuuskoulutukset viiden ensimmäisen ajovuoden aikana sekä yli 50-vuotiaiden kuljettajien säännölliset terveystarkastukset. Vetoomuksen esittäjä kannattaa sellaisen väärinkäytösten paljastajille tarkoitetun virallisen verkkoalustan perustamista, jossa kansalaiset voisivat esittää todisteita rikkomuksista ja jossa heitä suojeltaisiin rikoksentekijältä.

openPetition international