Verkehr

Галина Петрова
  1. Launched 20/06/2020
  2. Time remaining 11 months

Vetoomuksen esittäjä on liikenneonnettomuuden epäsuora uhri (hän menetti perheenjäsenensä liikenneonnettomuudessa). Hän valittaa Bulgarian liikennerikoksia koskevan ennaltaehkäisy- ja valvontajärjestelmän sekä rikoksentekijöiden rankaisemista koskevan järjestelmän heikkouksista. Hän ehdottaa, että tilanteen parantamiseksi otetaan käyttöön eri toimenpiteitä, kuten tehokkaammat nopeusvalvontakamerat, erityiset rangaistukset toistuville rikoksentekijöille, kameroiden pakollinen asentaminen autoihin, turvallisuuskoulutukset viiden ensimmäisen ajovuoden aikana sekä yli 50-vuotiaiden kuljettajien säännölliset terveystarkastukset. Vetoomuksen esittäjä kannattaa sellaisen väärinkäytösten paljastajille tarkoitetun virallisen verkkoalustan perustamista, jossa kansalaiset voisivat esittää todisteita rikkomuksista ja jossa heitä suojeltaisiin rikoksentekijältä.

Thank you for your support, Галина Петрова