Zusammenleben

Yhdistyneen kuningaskunnan kansalaisten EU:n kansalaisuutta koskevien oikeuksien tunnustamisesta brexitin jälkeen

Ian Stock
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Vetoomuksen esittäjä pyytää Euroopan unionia tekemään kaikkensa vaaliakseen niiden Yhdistyneen kuningaskunnan kansalaisten oikeuksia ja etuja, jotka haluavat säilyttää EU:n kansalaisuuden. Vetoomuksen esittäjä katsoo, että unionin kansalaisuutta koskevat oikeudet olisi laajennettava mahdollisuuksien mukaan koskemaan Yhdistyneen kuningaskunnan kansalaisia, jotka sitä pyytävät, kun he kuuluvat jonkin 27 jäsenvaltiosta lainkäyttövallan piiriin, ja vastaavasti EU:n kansalaisia Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Vetoomuksen esittäjä katsoo, että Euroopan unionin olisi tarvittaessa vaikka yksipuolisesti suojeltava niiden henkilöiden oikeuksia, jotka haluavat rekisteröityä ”EU:n liitännäiskansalaisiksi” brexitin jälkeen.

Thank you for your support, Ian Stock
pro