Zusammenleben

Om anerkendelse af britiske statsborgeres rettigheder som EU-borgere efter brexit

Ian Stock
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Andrageren anmoder EU om at gøre alt, hvad der står i dets magt, for at bevare rettighederne for og forsvare interesserne hos britiske borgere, der ønsker at bevare deres unionsborgerskab. Andrageren er af den opfattelse, at unionsborgerskabsrettighederne så vidt muligt bør udvides til at omfatte britiske statsborgere, der anmoder herom, når de er underlagt en af de 27 medlemsstaters jurisdiktioner, og ligeledes EU-borgere i Det Forenede Kongerige. Andrageren hævder, at Den Europæiske Union bør tage skridt (om nødvendigt ensidigt) for at bevare rettighederne for dem, der ønsker at registrere sig som "associerede EU-borgere" efter brexit.

Thank you for your support, Ian Stock
pro