Außenpolitik

Vanhemman oikeutta olla yhteydessä lapsiinsa koskevasta Jugendamt-viraston päätöksestä (henkilökohtainen asia)

R. G.
5 Supporters 5 in European Union
  1. Launched 31/01/2020

Vetoomuksen esittäjä on Alankomaiden kansalainen, ja hän on asunut Saksassa Naton joukkojen asemaa koskevan sopimuksen mukaisesti. Kyseisenä aikana hän erosi vaimostaan, joka sai heidän lastensa huoltajuuden. Vetoomuksen esittäjä ei ole enää ollut yhteydessä lapsiinsa 1,5 vuoteen. Vetoomuksen esittäjän mukaan sosiaalityöntekijällä, joka teki Jugendamt-virastolle raportin lapsia koskevaa päätöstä varten, oli joitakin rotuun ja sukupuoleen liittyviä ennakkoasenteita. Vetoomuksen esittäjä ei ole myöskään tyytyväinen elatusmaksuun, jota hänen on maksettava lastensa koulutusta varten.

Thank you for your support, R. G.