Außenpolitik

Over een besluit van het Jugendamt inzake het recht van een ouder op omgang met zijn kinderen (persoonlijke zaak)

R. G.
5 Supporters 5 in European Union
  1. Launched 31/01/2020

Indiener is Nederlands onderdaan en heeft in Duitsland gewoond uit hoofde van het NAVO-verdrag inzake de status van de strijdkrachten. Gedurende deze periode is hij gescheiden en zijn vrouw kreeg de voogdij over hun kinderen toegewezen. Hij heeft sinds anderhalf jaar geen contact meer met zijn kinderen. Indiener stelt dat de maatschappelijk werker, die voor het Jugendamt een rapport heeft opgesteld naar aanleiding waarvan het besluit over de kinderen is genomen, racistische en seksistische neigingen heeft. Ook is hij niet tevreden over het alimentatiebedrag dat hij moet betalen.

Thank you for your support, R. G.