Gesundheit

0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019
  2. Time remaining 3 days

Vetoomuksen esittäjä pyytää EU:n toimielimiä pakottamaan Saksan pienentämään sähkömagneettisen säteilyn enimmäistasoa ja vaararajoja asuinalueilla, nukkuma-alueilla ja työpaikoilla. Vetoomuksen esittäjä uskoo, että rahoitusta olisi osoitettava sellaisten lähettimien kehittämiseksi, joissa on säädettävä teho ja jotka menevät automaattisesti virransäästötilaan. Vetoomuksen esittäjän mukaan kansalaiset eivät pysty suojautumaan altistumiselta sähkömagneettisille kentille, ja heitä olisi suojeltava alle 1 µW/m² vaararajoilla. Vetoomuksen esittäjä nimeää useita seurauksia, joita runsaalla altistumisella matkapuhelimien säteilylle voi olla, esimerkiksi ihmisten sairastuminen ja hoidontarve, millä on taloudellisia ja yhteiskunnallisia vaikutuksia. Hän on sitä mieltä, että tämänhetkinen puute kansalaisten suojelussa on loukkaus heidän perusoikeuksiaan kohtaan.

Thank you for your support, I. K.

openPetition international