Umwelt

E. P.
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019

Vetoomuksen esittäjä pitää valitettavana, että on myönnetty lupa rakentaa ”Open Sky” ostoskeskus Rennesin kaupunkialueelle Pacén kaupunginosaan, ja väittää, että hanke johtaa ilman laadun merkittävään heikentymiseen jo ennestään saastuneella alueella. Esittäjä toteaa, ettei ostoskeskukseen pääse helposti julkisella liikenteellä, mikä johtaa teiden suureen kuormitukseen ja ruuhkiin. Vetoomuksen esittäjä väittää myös, että ilmanlaadusta ja sen parantamisesta Euroopassa annetun direktiivin 2008/50/EY mukaisia lakisääteisiä kynnysarvoja ei ole saatettu täysmääräisesti osaksi Ranskan lainsäädäntöä varsinkaan NO2 - ja PM10 -arvojen osalta ja että Rennesin kaupunkialueen saastuminen kuuluu Euroopan unionin tuomioistuimessa käsiteltävänä olevaan asiaan, jonka Euroopan komissio nosti Ranskaa vastaan.

Thank you for your support, E. P.