Gesundheit

På vegne af platformen for ofrene for iDental-svindlen i Europa, om iDental-selskabets krænkelse af deres grundlæggende rettigheder

PLATAFORMA AFECTADOS IDENTAL UNIDOS (P.A.I.U.)
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Andrageren hævder, at tusindvis af mennesker er blevet bedraget af virksomheden iDental og fået skadet deres helbred. Andrageren oplyser, at der er indgivet talrige klager mod denne virksomhed til forbruger- og sundhedsmyndighederne i hele Spanien. Andrageren mener, at der er mangel på tilstrækkelig kontrol fra de kompetente spanske myndigheders side. Andrageren anmoder om en undersøgelse af udbuddet af tandpleje i Spanien, og han mener, at den spanske stat bør yde fuld erstatning for de tab, som ofrene for iDental har lidt, herunder skaderne på deres fysiske og psykiske helbred. Andrageren opfordrer den spanske regering til at udvikle mulige alternativer og ændre den generelle sygesikringslov for at gøre det muligt at medtage tandplejen i det spanske offentlige sundhedssystem.

Thank you for your support, PLATAFORMA AFECTADOS IDENTAL UNIDOS (P.A.I.U.)
pro

contra