Gesundheit

Namens het platform van de slachtoffers van iDental (P.A.I.U), over de schending van hun grondrechten door het bedrijf iDental

PLATAFORMA AFECTADOS IDENTAL UNIDOS (P.A.I.U.)
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Indienster beweert dat duizenden mensen door het bedrijf iDental zijn opgelicht en gezondheidsschade hebben opgelopen. Volgens indienster zijn er bij de consumenten- en gezondheidsautoriteiten in heel Spanje talloze klachten ingediend tegen dit bedrijf. Indienster is van mening dat de bevoegde Spaanse autoriteiten geen passende controles uitvoeren. Ze vraagt om onderzoek te voeren naar de verstrekking van mondverzorging in Spanje, en is van mening dat de Spaanse staat de door de slachtoffers van de oplichting door iDental geleden schade volledig moet vergoeden, met inbegrip van de schade aan hun fysieke en mentale gezondheid. Indienster roept de Spaanse overheid op mogelijke alternatieven te ontwikkelen en de algemene wet inzake gezondheidszorg te wijzigen, teneinde tandheelkundige zorg op te nemen in het Spaanse publieke gezondheidsstelsel.

Thank you for your support, PLATAFORMA AFECTADOS IDENTAL UNIDOS (P.A.I.U.)
pro

contra