Gesundheit

IDentalyrityksen uhrien foorumin (P.A.I.U) puolesta, heidän perusoikeuksiensa loukkaamisesta iDental-yrityksen toimesta

PLATAFORMA AFECTADOS IDENTAL UNIDOS (P.A.I.U.)
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Vetoomuksen esittäjä väittää tuhansien henkilöiden joutuneen iDental-yrityksen petoksen uhreiksi ja kärsineen tämän vuoksi terveydellistä vahinkoa. Vetoomuksen esittäjä ilmoittaa, että eri puolilla Espanjaa kuluttaja- ja terveysviranomaiset ovat vastaanottaneet useita valituksia tästä yrityksestä. Vetoomuksen esittäjä katsoo, etteivät Espanjan toimivaltaiset viranomaiset ole toteuttaneet asianmukaisia valvontatoimenpiteitä. Vetoomuksen esittäjä pyytää tutkimaan suun terveydenhuoltopalvelujen tarjoamista Espanjassa ja katsoo, että Espanjan valtion olisi maksettava täysi korvaus iDental-yrityksen petoksen uhriksi joutuneille aiheutuneista tappioista sekä heidän fyysiselle ja psyykkiselle terveydelleen aiheutuneesta vahingosta. Vetoomuksen esittäjä pyytää Espanjan hallitusta kehittämään mahdollisia vaihtoehtoja ja muuttamaan yleistä terveydenhuoltolakia, jotta hammashoito voidaan sisällyttää Espanjan julkiseen terveydenhuoltojärjestelmään.

Thank you for your support, PLATAFORMA AFECTADOS IDENTAL UNIDOS (P.A.I.U.)
pro

contra