Umwelt

Brinduse Oana
  1. Launched August 2020
  2. Time remaining > 3 Wochen

Vetoomuksen esittäjä vastustaa kaatopaikan rakentamista lähelle Lăpușelin kylää Romaniassa ja väittää, että se saastuttaisi ympäristöä ja vaarantaisi paikallisten asukkaiden terveyden. Hän väittää, että läheisessä Fărcașan kunnassa sijaitsevassa Sârbin kylässä on tehty merkittäviä investointeja kaatopaikkahankkeeseen, ja toteaa, että alueelle olisi enemmän hyötyä tämän hankkeen loppuun saattamisesta eikä uuden hankkeen käynnistämisestä lähellä hän omaa kyläänsä. Vetoomuksen esittäjä huomauttaa myös, että Lăpușelin kaatopaikkahanke oli jo aiemmin pysäytetty paikallisen väestön vastustamisen vuoksi, mutta se käynnistettiin tarkoituksellisesti uudelleen covid-19-pandemiasta johtuvien rajoitustoimien aikana, kun ihmiset eivät voineet vastustaa sitä.

Thank you for your support, Brinduse Oana

openPetition international