Versorgung

Ja kuusi allekirjoittanutta, maanparannusosuuskuntien tilanteesta Emilia-Romagnassa Italiassa

E. P.
  1. Launched October 2019

Vetoomuksen esittäjät (kuusi kunnanvaltuutettua) pyytävät Euroopan parlamenttia toteuttamaan Emilia-Romagnan alueen hallintoon nähden toimia, jotka liittyvät kahdeksan alueellisen maanparannusosuuskunnan toimien toiminnalliseen ja hierarkkiseen valvontaan. Vetoomuksen esittäjät kiinnittävät huomion monenlaisiin puutteisiin, epäkohtiin ja sääntöjenvastaisuuksiin. Heidän kantelunsa koskee erityisesti toimivallan päällekkäisyyttä maanparannusta ja hydrogeologista suojelua koskevien osuuskuntien toimien ja alueellisen toiminnan välillä, väitetysti epädemokraattista vaalijärjestelmää, tästä johtuvaa suurimpien maatalousalan yhteenliittymien ja maanomistajien toteuttamaa totalitaarista hallinnointia ja valvontaa sekä tavanomaisesta poikkeavaa järjestelmää, jossa henkilöstöä rekrytoidaan hallintokomiteoiden harkintaan perustuvien suorien kutsujen välityksellä julkisten kilpailujen sijaan.

Thank you for your support, E. P.