Gesundheit

For "Selbsthilfegruppe Lichtgesundheit", om LED-belysnings helbredsmæssige virkninger

E. P.
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Andrageren beskriver sin sygdomstilstand, hvor han lider under negative helbredsmæssige virkninger som følge af eksponeringen for kunstig belysning, navnlig LED-belysning. Dette skyldes tilsyneladende blinklyssystemet i disse lys. Andrageren opfordrer Europa-Parlamentet til at træffe foranstaltninger til at forhindre, at der udelukkende anvendes LED-belysning i offentlige rum og offentlige tjenester, herunder transport, for at beskytte mennesker med denne sygdomstilstand og give dem mulighed for at leve et normalt liv. Andrageren opfordrer også til en revision af betingelserne for, hvordan effektiviteten af elbelysningen måles, og til, at energieffektivitet ikke bør være det eneste kriterium for at bestemme et produkts livscyklus.

Thank you for your support, E. P.
pro

contra