Gesundheit

”Selbsthilfegruppe Lichtgesundheit” -ryhmän puolesta, LED-valojen aiheuttamista terveysvaikutuksista

E. P.
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched September 2019
  2. Time remaining 2 days

Vetoomuksen esittäjä kertoo terveydentilastaan, jonka vuoksi hän kärsii kielteisistä terveysvaikutuksista altistuessaan tekovaloille, erityisesti LED-valoille, joiden välkkyvä efekti ilmeisesti aiheuttaa terveyshaitat. Hän pyytää Euroopan parlamenttia ryhtymään toimenpiteisiin LED-valojen yksinomaisen käytön estämiseksi julkisissa tiloissa ja palveluissa, mukaan lukien liikenteessä, jotta voitaisiin suojella niitä ihmisiä, jotka kärsivät tästä terveyshaitasta, ja jotta he voisivat elää normaalia elämää. Hän kehottaa myös tarkastamaan olosuhteet, joilla sähkövalojen tehokkuutta mitataan, ja sanoo, että energiatehokkuuden ei tulisi olla ainoa peruste tuotteen elinkaarta määritettäessä.

Thank you for your support, E. P.

openPetition international