Tiere

For "Coordinadora Estatal Stop Ganadería Industrial", om Spaniens påståede manglende overholdelse af EU-lovgivningen om intensiv husdyravl

Coordinadora Estatal Stop Ganadería Industrial
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Andrageren oplyser, at planlægningen af intensive husdyrbrug er steget eksponentielt i Spanien i de seneste år med alvorlige konsekvenser for den socioøkonomiske udvikling og miljøet, sundheden og livskvaliteten i de landdistrikter, hvor de er beliggende. Hun siger, at stødpudezonerne mellem de enkelte husdyrbrug og mellem bedrifter og bykerner er klart utilstrækkelige. Efter hendes mening fremmer forskellene i de enkelte medlemsstaters lovgivning væksten i intensive husdyrbrug i lande, hvor reglerne ikke er så strenge, som det er tilfældet i Spanien.

Thank you for your support, Coordinadora Estatal Stop Ganadería Industrial