Tiere

Coordinadora Estatal Stop Ganadería Industrial -liikkeen puolesta, voimaperäisen karjankasvatuksen lisääntymistä koskevan EU:n lainsäädännön väitetystä noudattamatta jättämisestä Espanjassa

Coordinadora Estatal Stop Ganadería Industrial
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Vetoomuksen esittäjä kertoo, että voimaperäistä karjankasvatusta harjoittavien tilojen suunnittelu on lisääntynyt Espanjassa räjähdysmäisesti muutaman viime vuoden aikana ja että tällä on vakavia vaikutuksia sosioekonomiseen kehitykseen ja ympäristöön, terveyteen ja elämänlaatuun maaseutualueilla, joilla tilat sijaitsevat. Vetoomuksen esittäjän mukaan yksittäisten karjankasvatustilojen sekä maatilojen ja kaupunkien keskustojen väliset puskurivyöhykkeet ovat selvästi riittämättömiä. Hänen mielestään jäsenvaltioiden toisistaan eroavat lainsäädännöt edistävät voimaperäistä karjankasvatusta harjoittavien tilojen kasvua Espanjan kaltaisissa maissa, joissa säännöt ovat löyhempiä.

Thank you for your support, Coordinadora Estatal Stop Ganadería Industrial