Außenpolitik

Elise Fleury
  1. Launched June 2020
  2. Time remaining > 6 Wochen

Vetoomuksen esittäjä on huolissaan terveyskriisistä, jonka aiheuttaja, covid-19-virus, saattaa monien tutkijoiden mukaan olla peräisin Kiinan Wuhanissa sijaitsevalta eläintorilta (tällaisia toreja kutsutaan myös märkätoreiksi). Vetoomuksen esittäjä kuvailee eläintoreja ulkoilmateurastamoiksi, joilla eläimillä käydään kauppaa puistattavissa olosuhteissa. Hän mainitsee GAIA-järjestön uuden kampanjan, jossa vaaditaan sulkemaan eläintorit kaikkialla maailmassa. Lisäksi hän pyytää parlamenttia toteuttamaan toimia luonnonvaraisten eläinten maailmanlaajuisen kaupan alalla ja rajoittamaan eläinten pitkiä kuljetuksia. Vetoomuksen esittäjä pyytää Euroopan parlamenttia sulkemaan eläintorit kansanterveyden suojelemiseksi ja eläinten hyvinvoinnin edistämiseksi.

Thank you for your support, Elise Fleury

openPetition international