Außenpolitik

Elise Fleury
  1. Launched June 2020
  2. Time remaining > 7 Wochen

Andrageren er bekymret over sundhedskrisen forårsaget af covid-19, der ifølge adskillige forskere kan have haft sin oprindelse på et såkaldt "vådet marked" i Wuhan (Kina). Andrageren beskriver våde markeder som slagterier under åben himmel, der handler med dyr under frastødende forhold. Hun henviser til GAIA's ny kampagne, der opfordrer til at lukke "våde markeder" verden over. Hun anmoder derudover Parlamentet om at gøre noget ved den verdensomspændende handel med vilde dyr i fangenskab, og hun ønsker en indskrænkning af transporten af dyr over lange afstande. Andrageren anmoder Europa-Parlamentet om at lukke våde markeder for både at sikre folkesundheden og fremme dyrevelfærden.

Thank you for your support, Elise Fleury

openPetition international