Außenpolitik

Elise Fleury
  1. Launched June 2020
  2. Time remaining 16 days

Indienster maakt zich zorgen in verband met de gezondheidscrisis die is veroorzaakt door COVID-19, die volgens tal van onderzoekers haar oorsprong kan hebben gehad op een markt met verse producten in Wuhan (China). Indienster beschrijft markten met verse producten als slachthuizen in open lucht, waarbij dieren worden verhandeld onder walgelijke omstandigheden. Ze verwijst naar de nieuwe campagne van GAIA, waarin wordt opgeroepen tot de sluiting van zulke markten wereldwijd. Bovendien verzoekt zij het Parlement om op te treden tegen de wereldwijde handel in in het wild gevangen dieren en vraagt zij een beperking van het vervoer van dieren over lange afstand. Indienster verzoekt het Europees Parlement om markten met verse producten te sluiten, met als doel de volksgezondheid te beschermen en het dierenwelzijn te bevorderen.

Thank you for your support, Elise Fleury

openPetition international