Umwelt

Valituksesta Saksan liittotasavaltaa vastaan ympäristömeludirektiivin (direktiivi 2002/49/EY) noudattamatta jättämisen johdosta

Lutz Rittmeier
Collection finished
  1. Launched September 2019
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Vetoomus käsittelee sitä, että Eckernfoerden kaupunki ei ole noudattanut direktiiviä 2002/49/EY ja muuta unionin lainsäädäntöä, mukaan lukien direktiiviä 2003/4/EY ympäristötiedon julkisesta saatavuudesta eikä Århusin yleissopimusta. Vetoomuksessa esitetään yksityiskohtaisesti säännökset, joita on hänen väitteensä mukaan rikottu, myös niitä, jotka liittyvät ympäristömelua koskeviin toimintasuunnitelmiin, julkiseen kuulemiseen ja päätöksentekoon liittyviin osallistumisoikeuksiin sekä tietoihin pääsyyn. Vetoomuksen esittäjä vakuuttaa, että jotkut rikkomukset ovat tapahtuneet jo vuonna 2007 ja että viranomaiset ovat toistuvasti kiistäneet näiden menettelyä ja sitä seuranneita viivästyksiä koskevien valitusten tutkittavaksi ottamisen perusteet.

Thank you for your support, Lutz Rittmeier

openPetition international