Umwelt

Vakavan ilman pilaantumista koskevan ongelman ratkaisemisesta Bukarestissa ja sen lähialueilla

Remus Petre
1 Supporter 1 in Europäische Union
  1. Launched August 2020
  2. Time remaining > 3 Wochen

Vetoomuksen esittäjä ottaa yhteyttä Euroopan parlamenttiin ja pyytää siltä apua, jotta Bukarestin ja sen lähialueiden ilman pilaantumista koskevaan ongelmaan voitaisiin löytää ratkaisuja, jotka voitaisiin panna mahdollisimman nopeasti täytäntöön. Vetoomuksen esittäjän mukaan ilmanlaatua koskevat raja-arvot ylittyvät vakavalla tavalla ja että ilma haisee myrkylliselle, mutta kansalaiset eivät tunnista hajun alkuperää. Ongelmasta on tullut entistäkin vaarallisempi covid-19-pandemian vuoksi, koska ihmisten on pysyttävä kotonaan, ja heillä ei ole pääsyä raittiiseen ilmaan. Vetoomuksen esittäjä pyytää Euroopan parlamenttia ryhtymään toimiin tilanteen tutkimiseksi ja tiedottamaan siitä, mihin toimenpiteisiin ryhdytään, jos havaitaan, että EU:n lainsäädäntöä on rikottu.

Thank you for your support, Remus Petre

openPetition international