Umwelt

Over een oplossing voor de kritieke luchtverontreiniging in Boekarest en de aangrenzende gebieden

Remus Petre
1 Supporter 1 in Europäische Union
  1. Launched August 2020
  2. Time remaining > 4 Wochen

Indiener vraagt het Europees Parlement om steun bij het vinden en uitvoeren van de snelste oplossingen voor het probleem van de luchtvervuiling in Boekarest en de aangrenzende gebieden. Indiener beweert dat de parameters voor de luchtkwaliteit ernstig worden overschreden en dat er een giftige geur in de lucht hangt, maar dat de burgers niet weten waar deze vandaan komt. Dit probleem is nog ernstiger geworden als gevolg van de COVID-19-pandemie omdat de mensen binnen moeten blijven in hun appartement, zonder frisse lucht. Hij vraagt het Europees Parlement actie te ondernemen om de situatie te onderzoeken en informatie door te geven over wat er zal worden gedaan indien er inbreuken op de EU-wetgeving worden vastgesteld.

Thank you for your support, Remus Petre

openPetition international