Rechtstaatlichkeit

Väitetystä petoksesta ja korruptiosta pankkien ja yksityisten ulosottomiesten suorittaman omaisuuden laittoman siirron yhteydessä Bulgariassa

Виолета Господинова
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Vetoomuksen esittäjä on velallinen, jota vastaan velkoja (pankki) esitti ulosottomiehelle ulosottopyynnön. Liitteenä olevasta valtakirjasta käy ilmi, että ulosottoviraston työntekijän äiti edustaa pankkia. Tämä toimii todisteena velkojan ja ulosottomiehen välisestä yhteydestä, mikä heikentää ulosottomiehen puolueettomuutta ja ulosottotoimien täytäntöönpanoa. Vetoomuksen esittäjä väittää, että velkoja ja ulosottomies ovat luoneet petollisen järjestelmän, jossa velkojat ostavat arvoltaan alentuneen kiinteistön kuvitteellisessa huutokaupassa, jossa ainoa tarjouksentekijä, joka pystyy tekemään varteenotettavan tarjouksen, on pankki.Vetoomuksen esittäjä korostaa sellaisten toimien laittomuutta, joissa toimivaltaiselle viranomaiselle ei ole esitetty minkäänlaista kirjallista pyyntöä, ja että näin ollen ei ole minkäänlaista tuomioistuimen toimeksiantoa pakkotoimiin ryhtymiseksi. Tästä syystä hän vetoaa Euroopan parlamenttiin, jotta se soveltaisi mekanismeja tällaisten käytäntöjen lopettamiseksi Bulgariassa, jossa luottopalvelujen asiakkaiden kiinteistöjä takavarikoidaan ulosottomiesten avustuksella.

Thank you for your support, Виолета Господинова
pro