Handelspolitik

Tarpeesta sisällyttää EU:n ja Mercosurin välisiin kauppasopimuksiin ympäristönsuojelutoimia metsäkadon estämiseksi

P. R.
5 Supporters 5 in European Union
  1. Launched 17/01/2020

Vetoomuksen esittäjä huomauttaa, että Etelä-Amerikan metsät ovat elintärkeitä planeettamme ympäristön kestävyyden ja yleisen terveyden kannalta. Vetoomuksen esittäjä pyytää, että EU:n ja Mercosurin väliset kauppasopimukset, jotka EU:n jäsenvaltiot ja Euroopan parlamentti ratifioivat, sisältäisivät määräyksiä, jotka velvoittavat Mercosur-maita, erityisesti Brasiliaa ottaen huomioon sen presidentin hyväksymän Amazonian metsiä koskevan politiikan, kunnioittamaan ja noudattamaan Pariisin ilmastosopimusta. Vetoomuksen esittäjä katsoo, että ei voida hyväksyä sellaista kauppaa, jossa ympäristö uhrataan kaupallisen hyödyn tavoittelun vuoksi.

Thank you for your support, P. R.