Gesundheit

På vegne af ofrene for iDental-svindlen i Europa, om iDental-selskabets krænkelse af deres grundlæggende rettigheder

Afectadas por la estafa de iDental en Europa
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Andrageren hævder, at tusindvis af mennesker er blevet bedraget af virksomheden iDental og har fået skadet deres helbred. Andrageren klager over, at virksomheden gennem vildledende reklame for sine subsidierede tjenesteydelser "forpligtede" kunder til at underskrive lån med bankenheder og derefter systematisk forsinkede tandbehandlingen. Andrageren oplyser, at der er indgivet talrige klager mod denne virksomhed til forbruger- og sundhedsmyndighederne i hele Spanien. Andrageren mener, at der mangler passende regler på dette område. Han anmoder endvidere om, at Kommissionen opfordres til at undersøge og kontrollere, om de spanske forbruger- og sundhedsmyndigheder har overtrådt EU-lovgivningen, der beskytter og regulerer forbrugernes rettigheder ved at udstede de relevante tilladelser til og godkendelser af ovennævnte selskab.

Thank you for your support, Afectadas por la estafa de iDental en Europa
pro

contra