Gesundheit

Euroopassa tapahtuneen iDental-yrityksen petoksen uhrien puolesta, heidän perusoikeuksiensa loukkaamisesta iDental-yrityksen toimesta

Afectadas por la estafa de iDental en Europa
Collection finished
  1. Launched September 2019
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Vetoomuksen esittäjä väittää tuhansien henkilöiden joutuneen iDental-yrityksen petoksen uhreiksi ja kärsineen tämän vuoksi terveydellistä vahinkoa. Vetoomuksen esittäjä toteaa, että tuettuja palvelujaan koskevan harhaanjohtavan mainonnan vuoksi yritys ”velvoitti” asiakkaat allekirjoittamaan luottotoimia pankkilaitosten kanssa ja sitten viivästytti hammashoitoa järjestelmällisesti. Vetoomuksen esittäjä ilmoittaa, että eri puolilla Espanjaa kuluttaja- ja terveysviranomaisille on esitetty useita valituksia tätä yritystä vastaan. Vetoomuksen esittäjä katsoo, ettei alaa säännellä riittävästi. Hän myös pyytää kiirehtimään komissiota tutkimaan ja varmistamaan, ovatko Espanjan kuluttaja- ja terveysviranomaiset rikkoneet kuluttajien oikeuksia suojelevaa ja sääntelevää EU:n lainsäädäntöä antaessaan kyseiselle yritykselle asiaankuuluvat luvat ja hyväksynnät.

Thank you for your support, Afectadas por la estafa de iDental en Europa

openPetition international