Gesundheit

Namens de slachtoffers van de oplichting door iDental in Europa, over de schending van hun grondrechten door het bedrijf iDental

Afectadas por la estafa de iDental en Europa
0% from 1.000.000 for quorum
  1. Launched 24/09/2019
  5. decision

Indiener beweert dat duizenden mensen door het bedrijf iDental zijn opgelicht en gezondheidsschade hebben opgelopen. Indiener klaagt erover dat het bedrijf zijn klanten door middel van misleidende reclame over zijn gesubsidieerde diensten verplichtte om krediettransacties met een bank te ondertekenen, waarna de tandheelkundige behandeling systematisch werd uitgesteld. Volgens indiener zijn er bij de consumenten- en gezondheidsautoriteiten in heel Spanje talloze klachten ingediend tegen dit bedrijf. Indiener is van mening dat er op dit gebied geen passende regelgeving is. Voorts dringt hij erop aan dat de Commissie wordt aangespoord om na te gaan of de Spaanse consumenten- en gezondheidsautoriteiten de Europese wetgeving waarin de rechten van de consument beschermd en geregeld worden, hebben overtreden door vergunningen en machtigingen te verlenen aan eerdergenoemd bedrijf.

Thank you for your support, Afectadas por la estafa de iDental en Europa
pro

contra