Bildung

Over het feit dat zijn jonge kind van de ouders is gescheiden en over de ontoereikende zorg die door de Nederlandse dienst voor kinderbescherming wordt verleend (persoonlijke zaak)

Conrad Den Hertog
  1. Launched August 2020
  2. Time remaining > 4 Wochen

Indieners kind is in 2018 weggenomen door de Nederlandse dienst voor kinderbescherming (de “Jeugdbescherming”) op grond van vermeend misbruik. Zes maanden later werd bij het kind autisme vastgesteld. De ouders van het kind vragen dat hun ouderlijk gezag wordt hersteld, maar de Jeugdbescherming wil het kind in een pleeggezin plaatsen. Indiener stelt voorts dat het kind in de huidige opvang geen gepast (taal)onderwijs krijgt, noch geschikte voeding.

Thank you for your support, Conrad Den Hertog

openPetition international