Bildung

Om föräldrarnas separation från deras barn och om den otillräckliga vård som erbjuds av barnavårdsmyndigheterna (personligt ärende)

Conrad Den Hertog
  1. Launched August 2020
  2. Time remaining > 3 Wochen

Framställarens barn fördes bort av de nederländska barnavårdsmyndigheterna (Jeugdbescherming) 2018 på grundval av anklagelser om övergrepp. Sex månader senare !@#$! barnet diagnosen autism. Föräldrarna vill att deras föräldrarättigheter ska återställas, medan barnavården föreslår att barnet ska flyttas till ett fosterhem. Framställaren hävdar vidare att det inte finns någon lämplig skol- eller språkundervisning eller korrekt kosthållning på den institution där hans barn för närvarande befinner sig.

Thank you for your support, Conrad Den Hertog

openPetition international