Bildung

Om adskillelsen af hans lille barn fra dets forældre og den utilstrækkelige hjælp fra børnebeskyttelsestjenesten (personlig sag)

Conrad Den Hertog
  1. Launched August 2020
  2. Time remaining > 4 Wochen

I 2018 blev andragerens barn fjernet af den nederlandske børnebeskyttelsestjeneste (Jeugdbescherming) på grundlag af påstande om overgreb. Seks måneder senere blev barnet diagnosticeret med autisme. Forældrene ønsker at få deres forældrerettigheder tilbage, mens beskyttelsestjenesten foreslår at flytte barnet til en plejefamilie. Andrageren hævder endvidere, at der på den institution, hvor barnet i dag er anbragt, ikke tilbydes nogen passende skolegang eller sprogundervisning for hans barn, og at der heller ikke tilbydes nogen ernæringsmæssig korrekt kost.

Thank you for your support, Conrad Den Hertog

openPetition international